Wednesday, August 19, 2009

SorY La tOk!!

ai...Lamo da x update nie...bilik i wireless cam ampeh la...mati sogan idop pon sogan gak eh....


erm..da start mid semester break nie...balik la kampong..holiday....fuh...poning palo...umah renuvate....pijak sanun pasir..sini pasir..baru sapu 3 mnt..pasir lagi...pening kepalo kaki nie ha...


4 ari rase cam sebentar je dikampong..aleh2..da nak kene balik Usm penang nie balik...ish....
naek bus city liner(baru nie..biaso city liner poie bayai yo..bus tranasional yg lamo pon abih dikikih eh jd city liner...)...sampai pilah...ado la seorang atok nie naek...rileks lg....die lalu sebolah...umang ai....terbeliak mato den..sgt la hareng(hancing) er.....erm...ini boleh mengeluarkan muntah apabila melalui buket putus nnti(kata ku di dalam ati)...demi menjage ati atok 2..aku x gerak dr tempat aku...(atok 2 duk sit blakang)..


namun...mmg aku da agak...sampai buket putus..aku x leh tdo..bau 2..kerap kali singgah dan menghentak hidong...aku x penah muntah lalu dikawasan buket putus...namun..kali ini aku tewas.....sume atok 2 punyer pasal.....tp..aku tahan gak dr muntah...cume mukus2 air liur yang terhasil...loyernyer......tok..sory la..x dapek nak jago ati atok laie...bile aku nampak jer sit kosong kek dopan...tanpe segan silu n terhuyung hayang..aku pindah gak..fuh..selamat!!!!!!!!!!!

tp...kenkadang..bau atok td..meresap gak lam hidong..peliknyer...bile da x bau..aku tarik nafas n mencari la bau 2 klau2 ader...huhu(sengal kan tindakan nie...da x do bau..poie lak cari...)...tragis tol...ksian kat atok 2..tp..aku lagi ksian kat hidong aku nie...



bile ku google atok..pic nie yang kua...ermmm......

No comments: