Monday, August 24, 2009

Lintah?????????????????

Cukop geli dengan tajuk tu....tapi percaye atau tidak..aku sudah bersetuju untuk menjalankan teknik perubatan menggunakan lintah dengan harapan muke aku akan kembali licin dan gebu seperti dulu(perasan)....


PWII Mardzuki(ex nAVY) adalah penternak lintah walhal pada mulanya beliau pergi kursus menternak cacheng....(both adalah binatang yang sangat2 aku menggeli)...semasa dalam kelas weapon system bliau...sedikit sebanyak..kaluar juga aktiviti penternakan lintah yang bliau ceburi..lalu..dengan rasa tak malunya aku mintak dia merawat jerawat dimuka ku ini dengan menggunakan lintah....(bia botol den nie)...ya...aku memang da x betol....sanggup menggunakan lintah untuk kepentingan sendiri......

selesai klas...encik mardzuki cakap...

"ermm..baeklah...ahad ni in the next klas..ill be bring the leeches..."

aku pon ternganga...is that real...

"awak jangan pakai make up ahad nie"

erm..erm..erm..baik.....

aku gentar menunggu ahad...(mase citer nie berlaku..hari adalah hari jumaat)

sampai hari ahad....encik mardzuki datang kat meja aku....


"maaf la..x dapat bawak lintah..orang pompuan saya x bg(bermaksud isteri)..dia kata.,takot lintah tu inject benda apa2 masuk dalam muka...."


aku sedikit kecewa...tp...



xper la Encik...saye pon ingat nak kansel jer...x lelap saye tido malam dan sampai mimpi2 lintah kerumun saye.....tahniah la sebab encik x bawak lintah 2....saye sangat geli akan lintah!!!!!!!!!!!!!!!!!(getus ati cumel aku nie...)


cam ni ker rawatan er??sumpah xnk!!takot!!!!!!!!siap lintah 2 blakon jd spek mate lg..mak ai....

baiklah aku biarkan jerawat nie daripada disedot oleh lintah...sekian.................

2 comments:

Anonymous said...

Tak cukup kuat azam beliau ni...

Grace Arabella said...

goli gloman den nengok eyh..